onsdag 25. januar 2012

Hekta på Pinterest

Screenshot: to av mine boards på pinterest 

I det siste har det vært sørgelig stille her inne. Blogging og andre egoistiske egeninteresser har måttet vike for babyliv og familiekos. Har fått pusle litt med strikkking innimellom, men det har vært mest ferdigstrikking av allerede påstarta prosjekter - blant annet har jeg blitt ferdig med Arne og Carlos-genseren til min kjære. Bildet kommer etterhvert, når jeg får dratt han ut på photoshoot i det fine dagslyset vi har for tiden.

Innimellom bleieskift og trilleturer har jeg også blitt helt hekta på Pinterest. Helt genial måte å holde styr på alle nyttige sider og fine bilder man finner på nett - og så enkelt å få inspirasjon fra andre likesinnede. Har du ikke oppdaget Pinterest ennå, gå inn og be om invitasjon for å være med. Følg meg gjerne - jo flere, jo bedre :)

3 kommentarer:

  1. Hekta ja, det er jeg også! Artig å følge hverandre også Ü Og du må gjerne "repinne", for det er veldig gjensidig! Du har god smak du også Ü

    SvarSlett
  2. Heilt enig! Pinterest rocke sokkan! Og tida flyg naar man sett og kikke der, ae toer paastaa det e enda meir tidssluk enn Facebook! :D

    SvarSlett
  3. Ja man blir helt oppslukt! Helt utrolig så mye spennanes man kan komme over da, æ kjenne æ blir kjempeinspirert av en liten pinterest-session :)

    SvarSlett