mandag 6. februar 2012

Leggvarmere til en liten ballerina


Viktig å holde seg varm på beina for små dansere




Tjukke leggvarmere i rille- og rettstrikk strikket i Alfa


Her om kvelden var jeg på venninnekveld med strikking og sushi, og etter at maten var beundret og spist, fikk jeg gjort ferdig disse leggvarmerne til ballerinaen i huset. Det er ikke mye varme i florlette ballerinaskjørt, så jeg tenkte jeg måtte snike på henne litt varmere klær (les: ull)  der jeg kunne.  Hun ble veldig glad for nye leggiser, og kan ikke vente med å ta dem i bruk. Selv synes jeg de ble veldig tøffe sammen med "prinsesseklærne" som dominerer blant småjentene på gruppa. Tror jeg må strikke henne en bolero i samme farge og med samme garn, for eksempel en slik. Tro om man kan strikke den i Alfa?

Kjenner du kanskje til en oppskrift på en fin og enkel barnebolero som passer til litt tykt garn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar