mandag 2. april 2012

Min gamle gule lekekasse fra IKEA










For et par uker siden var jeg på besøk hos mine foreldre - som fortsatt bor i mitt barndomshjem. Selv om de i det siste har hatt litt av en opprydding fra kjeller til loft, fant jeg heldigvis fine saker å dra med meg hjem igjen (til vår fravokste leilighet med altfor liten plass, sukk!) Denne gangen fikk min kjære, søte gule lekekasse fra IKEA bli med meg hjem. Et skikkelig kupp - tenk at jeg hadde en sånn fin kasse med hjul på når jeg var liten! Og fargen er skikkelig tøff! 

Jeg har mange ideer om hva denne kan brukes til. Alt fra oppbevaring av glossy bo-og interiørmagasiner til bøker til vinyl (ja hvor har jeg nå de hen?) - alle sånne fine se-bra-ut-saker. Inntil videre brukes den til oppbevaring av....ja, leker! Lillegutt har overtatt den, og elsker å grave ut leker av den, snu den på hodet, og ikke minst sitte i den og bruke den som bil. 

Hvem skulle tenkt at IKEA kunne bli retro, forresten? 

This box from IKEA used to be my old toy storage. Luckily I found it again, and I can keep on using it as a storage for my baby's toys. Love the color and the design. Who would have thought that IKEA would be retro one day?

2 kommentarer:

  1. Tøff! Og med en slik foreløpig oppbevaring til leker er det slett ikke så ille å ha leker i stua Ü
    Har forresten laget noen nye ringer nå. Du får si ifra hvis de kunne falle i smak, siden du sa at du gjerne ville ha noe blått Ü

    SvarSlett
  2. Så herlige å kunne gå på skattejakt hjemme hos foreldrene :) God påske :)

    SvarSlett